הזמנת אינסטלטור – לדעת למי בדיוק להרים טלפון!

הזמנת אינסטלטוריםשישנם הרבה מאד עובדים בתחום, רק חלק מכל אותו היצע של עובדים הוא אכן חלק שעבר הסמכה שמתאימה לצורך עבודה בתחום האינסטלציה. עבודתו של האינסטלאטור היא חשובה מאד. ראשית, האינסטלאטור מתחיל את העבודה שלו עם החלקים הבסיסיים ביותר בבניין מבנה מסוים. הצבת מערכת הצנרת בהתאם לתוכנית ולצרכים, תכנון אינסטלציה, התקנת ברזים, צינורות, כיורים ועוד. כדי להבטיח את הצלחתו של פרויקט בניה מסוים, יש לכלול בצוות המתכננים והמוציאים לפועל גם אינסטלאטור מומחה דיו על מנת לקבל שירות אמין, ברמה גבוהה וכזה שיאפשר התקנת צנרת ומערכת אינסטלציה איכותיות שתוכלנה להישמר למשך שנים.

הזמנת אינסטלטור:

סתימה בשירותים, המים בכיור משום מה לא יורדים, קניתם ברז חדש ואין לכם מושג איך מתקינים, ריח של ביוב מסריח את הבית שלכם וכן הלאה והלאה. כל אלו מהווים דוגמאות בסיסיות ביותר למקרים בהם יש צורך לבצע הזמנת אינסטלטור באיזור תל אביב. נכון, ניתן להזמין שיפוצניקים למיניהם ולגרור את הבעיה עוד קצת. אולם, כל צעד שייעשה באופן לא מקצועי ומספק ידרוש מכם בסופו של דבר בהמשך הדרך לשלם תמורת שירות נוסף בשל תקלות נוספות. לכן, כבר בשלב של גילוי הבעיה צריך להפנים היטב את הצורך בהזמנת שירות של מומחה בתחום על מנת לפתור את הבעיה ולהימנע מקשיים עתידיים. הסיבות שפורטו עבור הזמנת האינסטלאטור אינן מקיפות את כל המצבים בהם צריך להזמין מקצוען מהתחום.

באילו מקרים נוספים יש צורך להתייעץ או להזמין אינסטלאטור?:

ישנם מצבים מסוימים בהם הזמנת אינסטלטור לא נובעת בשל בעיה שפתאום צצה לה אלא בשל רצון לחדש, לשנות או אפילו לבנות מאפס מערכת אינסטלציה בבית. למשל, ישנם מקרים בהם מזמינים אינסטלאטור לצורך שינוי המיקום של נקודות מים מסוימות. ישנם מקרים בהם ההזמנה מתבצעת כדי לקבל הצעת מחיר על החלפת מערך הצנרת כולו, ישנם מקרים שאינסטלאטור מוזמן להתקנה זרירה ופשוטה של ברז חדש לעומת מקרים בהם מזמינים אינסטלאטור כצעד ראשון לפני מהפך שלם מקצה לקצה במערכת האינסטלציה במבנה.

האמינות- הכרחית!:

אמינות זה מעל הכל !
אמינות זה מעל הכל !

אמינות היא דבר הכרחי בכל מה שקשור להזמנת שירות של אינסטלאטור. אם לא תדאגו להזמין אך ורק אדם אמין עם המלצות או עדויות שמספקות אתכם, אתם עשויים לנפול בפח. גם אינסטלאטורים מומחים ומקצוענים יודעים כיצד לרמות ולתחמן לקוחות תמימים ואף עושים זאת בפועל. לכם, חסרי ההכרות עם התחום לא ממש ברור האם הסכום שאתם נדרשים לשלם עבור שירות שקבלתם ראוי או לא. לכן, הרבה פעמים נוצרים מצבים בהם אינסטלאטורים דורשים סכומים גבוהים בהרבה ממש שמגיע להם על בסיס העבודה. המודעות לעניין היא חשובה והיא מתגברת את כל מחפשי השירות למיניהם לפעול במידה מסוימת של אמינות לכל הפחות. עליכם להיות ערניים לסכומים, לבחון אופציות של הוזלה, לערוך השוואות ובעיקר להיות ערים לנורות אדומות שמרמזות על בעל מקצוע שאינו מומלץ.

 אני נאלץ להיפרד מכם קוראי היקרים, אני הולך לישון עכשיו, יש לי מחר יום עם פגישות רבות ואפילו חדשות לא הספקתי לקרוא, אני מקווה שהתוכנית לילה כלכלי עדיין מתנגנת לה כדי שאני היה בעניינים! נתראה בפוסט הבא